۸ پاسخ

همدان تو هر ساعت داره میزنه

شهر ما مسکونی زدن ۶نفرشهید شدن

دیشب ساعت12اصفهان یکی زد صداش خیییلی نزدیک ما بود

من ساعت پنج رو نفهمیدم ولی ساعت ۳و پنج دقیقه جنگنده اومد یکی زد نزدیکم بود ولی ۳تا دیگه رفت زد دور بود بهم ولی چه راحت میچرخید رو سرمون چرا پدافندا کار نمیکردن

وای خیییلیییی صداش وحشتنااااک بود من جوری از خواب پریدم که حالم بد شد بعدش.تمام درو پنجره میلرزید.

همه جا رو زدن الان چن شهرو اخبارگفت

خیلی جاهارو..تهران که ۵ منطقه رو زده..خدا لعنتش کنه

ای خدا کجا بوده

سوال های مرتبط