۶ پاسخ

پدی لاکت بده عزیزم یکم اروم تر میشه هیچ قطره دیگه فعلا نده فقط پدی لاکت بده ببین چجوری میشه پسر‌من قطره کولیف میدادم‌بدتر میشد و رفلاکسشم بدتر میکرد شیر بالا می اورد

به پشت بخوابونش .ینی شکمش به سمت زمین باشه بعد بزن آروم پشتش یا پشتشو بمال شاید آروم بشه .یه متکا بزار زیر رون پات بعد همون جور که گفتم بزار روی رون پات پشتشو بمال آروم میشه

اگه مدفوع نمیکنه حتما یبوست داره ، خودت زرد آلو و کیوی اینا بخور یذره هم ورودی کونش روغن زیتون بزن

دخترمنم یه شب تاصب همینجوری بود گریه کرد کلی شکمش کارکرد اروم شد خوابید بعد
بهش پدیلاکت دادم

شاید طفلک پیپی داره نمیتونه و یبوست شده

نکنه گوشش درد میکنه ، یکم به پشت گوشش روغن زیتون بزن

سوال های مرتبط