۳ پاسخ

بیش از حد ظرفیتش لباس نمیریزی؟؟؟

میگم، اون دریچه قسمت پایین لباسشویی که آشغال و مو داخلش گیر میکنه، تمیز میکنی؟ چون برای مامانم اون قسمت تمیز نکرده بود، پر از مو و پرز بود، برای همین صدا میداد، تعمیرکار آوردیم تمیز کرد، یه محلول برای ضدعفونی کردن هم داد الان صدا نمیده.

زنگ بزن بیان نگاه کنن مال خواهرمم همینطوری بود نمیدونم اومد چیشو عوض کرد ۴ تومن گرفت ولی درست شد

سوال های مرتبط

مامان یارا مامان یارا ۲ سالگی