مشکل از شیرته عزیزم بچه ی دخترعمه ی منم همینجوری بود یکماهگی برده بود وزنش ثابت مونده بود دکتر گفت شیرخشک بده شیرت قوت نداره الان شیرخشک میده ماشالله بهتره رشد کرده
گیگوز بالا میاره نده ببلانای آر بده کنارش پدی لاکت بگیر بده
اولش وزن کم میکنه ، بعد درست میشه نگران نباش
خودتم غذاهای آبکی مقوی زیاد بخور مثل حلیم ، آبگوشت تا شیرت سفت بشه
گردن گوسفند بپر بخور
آب قلم بخور
کیکوز سبکه اپتامیل بده
ولی اگه میتونی تحت نظر دکتر شیر خشک بده بهش
من دق مرگ شدم با وزن پسرم اخرم نشد اون چیزی ک میخوام دیگه داره سه ماهه میشه
ببرش متخصص
این مشکل داره که وزن نمیگیره
ینی این مدت ۱۵۰ گرم وزن گرفته؟😐
مطمئنی انقده؟
پسر منم رفلاکس داره ولی وزن ۴۰ روزگیش ۴۸۵۰ بود وزن دنیا اومدنش ۳۲۴۰ بود
یا وزنش رو تو بیمارستان استباه گرفتن یا شاید شیرت کمه
عزیزم یعنی تو ۴۰ روز کلا ۱۵۰ گرم وزن گرفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.