خانما من از دیروز خیلی کم حرکت بچمو حس کردم یکم نگرانم چیکار کنم

۱ پاسخ

طبیعیه عزیزم. منم دو روز خیلی کم حس کردم ولی دیروز خداروشکر کلا داشت وول میخورد . بعضی روزا ک کار داشته باشی تکون میخوره ولی ما حواسمون نیست .

سوال های مرتبط

مامان دخملی🎀💓 مامان دخملی🎀💓 هفته بیست‌وهشتم بارداری