من انجام دادم توی تاپیکم کامل توضیح دادم
نه نبردم
انشالله دوسالگی میبرم
نه عزیزم دکترش گفتن اگه مشکلی نداره یکسال وهشت ماه انجام بدین
بله انجام دادم
گذاشتم بعد ۱۳ آزمایش بدم
اره منم دقیقا یک سالگی انحام دادم میخاستم ببینم کمبودی چیزی نداشته ک الحمدلله همه چیش عالی بود
اره و ویتامین d لب مرز بود قطره نوشت از نظر من حتما انجام بده اگر کم خونی یا هر مشکلی دیگه هم داشته باشه مشخص میشه
نه هنوز
میخواستم انجام بدم که تب کرد بعدشم جنگ شد نشد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.