۹ پاسخ

منم همیشه مولتی و آهن دخترم رو ب موقع دادم ولی وقتی چکاپش رو انجام دادیم هم کم خون بود هم ویتامین دی بدنش کم بود از رو ظاهر اصلا چیزی مشخص نمیشه ب نظر من از واجباته

من ندادم هنوز

زیر ۱سال هم دارن

آره من خودم به دکتر گفتم بنویسه خیالم راحت شه

اره من دادم
خوب شدم دادم وگرنه نمیدونستم عفونت ادراری داره

ارع من دادم واجبه

من دادم

نه همه چیش خوب بود خداروشکر دکتر گفت نمیخواد

نه دکترش گفت چون قد و وزنش نرماله و همیشه مولتی و آهنشو دادی نیازی نیس

سوال های مرتبط