۵ پاسخ

احتمال زیاد رفلاکس داره

تکلیف ما چیه با این وروجکا🥴

منم همینطور فقط تو خواب میخوره

اونی که تو خواب هم نمیخورخ تکلیفش چیه

منم همینم تو بیداری یه قطره هم نمیخوره

سوال های مرتبط