۵ پاسخ

اره بابا بعضیا هیچی ندارن ولی من موقع زایمانم فقط یه لک قهوه ای دیدم

من به دکترم گفتم من ترشحاتم فرق نکرده گفت چون نزدیک زایمان نیستی

اره من تا لحظه ب دنیا اومد هیچی نداشتم ن لکه بینی ن ترشح خونی

بله. من تا زایمان اصلا هیچی

والا من تا هفته چهل و یک لکه بینی نداشتم... بعدش یه روز لکه دیدم ک رفتم بیمارستان معاینه تحریکی کرد و اینا.. بعدش زایمان کردم

سوال های مرتبط