۱۸ پاسخ

سلام دحترم ۱۱ ماهشه امشب برای اولین بار بهش #شیرخشک نان اوپتی پرو دادم خوشش نیومد یکمم بالا اورد لطفا راهنماییم کنید چیکار کنم بازم تلاش کنم یا ی شیر خشک دیگه بدم

سیمیلاک کامفورت میدی؟؟؟مامان رادین

هر کار می‌کنید شیر شیرین ندید اصلااااا

من ببلاک گرفتم شیرین خوشمزه ست

ببلاک ۳ خیلی خوشبوعه‌ ولی طعمش رو نچشیدم

یکم دیگه با این شرایط جلو بریم گمون نکنم هیچ شیرخشکی گیر بیاد 😔😔😔

من سیمیلاک کامفورت دارم خواستی بگو

اگه کامفورت میدادی میتونی نان کامفورت بدی من دخترم سیمیلاک میخورد کم شد یه دونه پیدا کردم نان هم خریدم نان کامفورت هم خوبه

SMA بگیر

گیگوز خوشمزس

نان الان هست بقیه شیرا کمیابا

من نان میدم بچه ها بزرگتر شدن شیرشون کمتر شده خیلی خوشمزه باشه همش شیر میخورن

نان خوبه

بیومیل خوشمزس

سیمیلاک کامفورت میدی؟

آپتامیل

سیمیلاک خارجی یا ایرانی میدادی؟ آخه خیلی وقته سیمیلاک ایرانی نیست

سوپرامیل خوشمزست دختر منم فقط همینو گرفت

سوال های مرتبط