سلام دحترم ۱۱ ماهشه امشب برای اولین بار بهش #شیرخشک نان اوپتی پرو دادم خوشش نیومد یکمم بالا اورد لطفا راهنماییم کنید چیکار کنم بازم تلاش کنم یا ی شیر خشک دیگه بدم
سیمیلاک کامفورت میدی؟؟؟مامان رادین
هر کار میکنید شیر شیرین ندید اصلااااا
من ببلاک گرفتم شیرین خوشمزه ست
ببلاک ۳ خیلی خوشبوعه ولی طعمش رو نچشیدم
یکم دیگه با این شرایط جلو بریم گمون نکنم هیچ شیرخشکی گیر بیاد 😔😔😔
من سیمیلاک کامفورت دارم خواستی بگو
اگه کامفورت میدادی میتونی نان کامفورت بدی من دخترم سیمیلاک میخورد کم شد یه دونه پیدا کردم نان هم خریدم نان کامفورت هم خوبه
SMA بگیر
گیگوز خوشمزس
نان الان هست بقیه شیرا کمیابا
من نان میدم بچه ها بزرگتر شدن شیرشون کمتر شده خیلی خوشمزه باشه همش شیر میخورن
نان خوبه
بیومیل خوشمزس
سیمیلاک کامفورت میدی؟
آپتامیل
سیمیلاک خارجی یا ایرانی میدادی؟ آخه خیلی وقته سیمیلاک ایرانی نیست
سوپرامیل خوشمزست دختر منم فقط همینو گرفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.