۶ پاسخ

برای من اینه خیلی راضیم

تصویر

بگذار مک بزنه بچت موقع اضطراری بدوش موقع حمومی چیزی فقط بدوش

چرا میدوشی ، بزا. خودبچه مک بزنه ، هیچ شیردوشی مثل بچه سینه رو خالی نمیکنه بد دهنش بزار یاد بگیره

ندوش بزار خودش بخوره

شیردوشا همشون همینجورین بنظرم فقط برقی خوبه

تا الان ۳ تا شیردوش دستی گرفتم هیچکدوم به اندازه برقی خوب نبود

سوال های مرتبط

مامان رادمان 🩵 مامان رادمان 🩵 ۱۵ ماهگی
مامان نینی مامان نینی ۴ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۲ ماهگی
مامان فراز مامان فراز ۲ ماهگی