من از اون تخت استفاده نمیکنم ، اما براش نستینگ درست کردم وسط تخت گذاشتم بین ما میخوابه
اونوقت من میگفتم اینجوری میشه میگفتن تو حرف نزن تو نمیفهمی بی کلاسی نادونی و ....😂😂
من قبل ج رو تخت بودیم بالای تخت پنجره هست دیگه میترسیم کف هال میخوابیم😐😂
چرا مگه روتخت نمیخوابی بزار کنار اون راحت من گذاشتم آنقدر راحتم شب بیدار میشه شیر میدم یا پستونکشو میخواد یا تکونش میدم درحد دوسه دقیقه خودش میخوابن
وای ماهم🤣🤣
من از همون اول استفاده کردم. واقعا خیلی خوبه
ما هم 😂
منم🤣🤣🤣🤣
نمیشه هی بلند شی بچه باید کنارت باشه بزرگتر شد شاید بدرد بخوره
😂😂ماام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.