۱۰ پاسخ

من از اون تخت استفاده نمیکنم ، اما براش نستینگ درست کردم وسط تخت گذاشتم بین ما میخوابه

اونوقت من میگفتم اینجوری میشه میگفتن تو حرف نزن تو نمی‌فهمی بی کلاسی نادونی و ....😂😂

من قبل ج رو تخت بودیم بالای تخت پنجره هست دیگه میترسیم کف هال میخوابیم😐😂

چرا مگه روتخت نمی‌خوابی بزار کنار اون راحت من گذاشتم آنقدر راحتم شب بیدار میشه شیر میدم یا پستونکشو میخواد یا تکونش میدم درحد دوسه دقیقه خودش میخوابن

وای ماهم🤣🤣

من از همون اول استفاده کردم. واقعا خیلی خوبه

ما هم 😂

منم🤣🤣🤣🤣

نمیشه هی بلند شی بچه باید کنارت باشه بزرگتر شد شاید بدرد بخوره

😂😂ماام

سوال های مرتبط