منم خوردم قزل.
نه عالیه هر هفته بخور
نه عزیزم منم خوردم. سالمون و قزل مجازه
نه عالیه
نه بخور منم نهار ماهی گذاشتم
نه عزیزم فقط ماهی های جنوب مشکل داره و تن ماهی
قزل الا پرورشیه چیزی نیست ولی دیگه هفته ای یبار بیشتر نخور اصلا
ماهی تن خوب نیست
مرسی❤
بخور نوش جان
سالمون و غزل الا عاالیه
چونمیگن بعض ماهی ها جیوه دارن خوب نیستن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.