دوستان میشه ماهی قزل آلا بخورم مشکلی نداره؟؟

۱۱ پاسخ

منم خوردم قزل.

نه عالیه هر هفته بخور

نه عزیزم منم خوردم. سالمون و قزل مجازه

نه عالیه

نه بخور منم نهار ماهی گذاشتم

نه عزیزم فقط ماهی های جنوب مشکل داره و تن ماهی
قزل الا پرورشیه چیزی نیست ولی دیگه هفته ای یبار بیشتر نخور اصلا

ماهی تن خوب نیست

مرسی❤

بخور نوش جان

سالمون و غزل الا عاالیه

چون‌میگن بعض ماهی ها جیوه دارن خوب نیستن

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ثمره عشقمون مامان ثمره عشقمون هفته سی‌وسوم بارداری