یعنی صب رفتیم پیک نیک پر کنیم انقدر شلوغ بود که کل خیابون گرفته شده بود باید دو ساعت تو نوبت باشی.آخه این چه وضعیتیه هر روز استرس
امیدوارم چیزی نشه ولی هر چی هم بشه بالخره ی کاری میکنیم دیگ فقط سعی کن ب اندازه چند روز اب داشته باشی برای بچت
چرا؟
کاش خدا رحم کنه🥲گناهمون چیه تو این خراب شده زندگی میکنیم آخه؟؟؟
هیچی هرچه خدا بخواد
فردا مگه چخبره؟
از استرس فردا دارم میمیرم فقط نشستم خدارو صدا میزنم
چراا ؟
هرچی خدا بخواد
چرا چیشده؟
هیچی نمیشه چرا این همه استرس واقعا 😑
چرااااااا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.