به غیر از پدی لاکت چی خوبه برا اسهال ؟

۷ پاسخ

کیدی لاکت

من همه چی ب بچم دادم فایده نداشت فقط آب نعناع خوبش کرد

زینک خوبه

کیدی لاکت همراه ماست شربت نئوزینک با شربت میترونیدازول ک برا اسهال و رفع عفونت ناشی از اسهالع

نئوزینک

پودر کیدی لاکت هر۱۲ساعت
شیرخشک ال اف
کپسول یوموگی(پودر داخلشو با اب یا ماست قاطی کن بده)
پودر سنجد با ماست پروبیوتیک مثل دارو بزور بده بخوره حتی دوقاشقم شده خیلی خوبه
پودر سنجدو میتونی تو شیرشم قاطی کنی

دکتر اینا رو نوشت

تصویر

سوال های مرتبط

مامان آریا جون مامان آریا جون ۲ سالگی