من برا عید گرفتم فایل و چاپ 16*21 شد 500
دو تا گرفتیم شد 1 تومن
ما برای یلدا هر عکس با چاپ اندازه البوم ایهان ۱۸-۲۱
شد ۳۵۰
۴ تا عکس گرفتیم ۱/۴۰۰
خیلی خوش قیمته عزیزم
من آلبوم برای گندم دارم جمع میکنم برگی ۲ و نیم
هر دفعه هم ۴ تا عکس میشه ده تومن
تا الان ۳ بار رفتیم
یه بار دیگه مونده
وا عکس دندونی اسمش مشخصه دیگه باید دندون بچه پیدا باشه باید عکاس بچه رو میخندون
بخدا دوربين گوشي خودم عاليه چه عكسهايي ميگيرم از بچم ولي نميدونم چرا دوس دارم پول خرج كنم ببرم اتليه 😐
چ گرون 😐
من دخترمو برا عکس نوروزی بردم اتلیه ش خیلی خوب بود عکسش خیلی قشنگ شد ، شد ۲۶۰😐
دندونشم هنوز بزرگ نشده گفتم سه ماه دیگ ببرم
دختر منم اصلا نخندید دندونش معلوم نشد توعکس
فایل یا چاپ یاتخته ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.