۶ پاسخ

طبیعیه مال منم فقط سمت راستم درد میگیره

واسه منم بود بکشی بخیه رو خوب میشه

طبیعیه
شیاف بزار حتماً

داره خوب میشه طبیعیه

من همینطوری بودم
بکشیشون دیگه خوب میشه

برای منم اینجوری هست شیاف میزارم راحت میشه

سوال های مرتبط

مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی