این برای دخترمه
فرق داره من اورحینالش برا دخترم ۱۸۰۰گرفتم
مامان منم گرف رنگ کرم ۴۰۰
منم ۳۰۰ خریدم
بستگی داره هرجا یه قیمته من ۴۰۰ براش گرفتم رنگ و مدل متفاوت
من ۲۸۰خریدم مشکیشو واسه پسرم
من گرفتم ۴۰۰
من پارسال خریدم ۲۵۰ یا ۳۰۰ از اراک
منم چندماه پیش گرفتم250
من قرمز اش و مامانم گرفت 150 برای بچم
۳۲۰ کرفتم من .از صدو پنجا تومنی داشت
من اینا رو گرفتم براش تقریبا مثل یکی شماس سوتیه ولی ۱۹۰
من این مدلی پاییز برای دخترم خریدم۳۶۰
من خریدم ۱۵۰
کاملا نرم و خوش رنگ
من پارسال ۲۸۰ گرفتم
جنسش هم خیلی خوبه
من اون روز گرفتم 280
نه منم قیمت کردم یه جا حدود ۳۰۰ بود ولی سایز پای پسرم نداشت بزرگ بود دو شماره
تازه خریدم ب پسرم ۳۸۰
من چند روز ویش سفید همینو خریدم ۳۵۰
من پارسال گرفتم 300
شیراز پلاستیکی ۲۵۰
یکم محکتر باشه جنسش من خریدم ۳۸۰
اره بستگی ب جنس پلاستیکش داره
خوب گرفته والا من گرفتم ۵۵۰
منم پارسال 350 اینا گرفتم
منم دیدم ۳۰۰و خورده ای اینا هستش همه جور قیمتی هه ارزون ترم دیدم
منپارسال گرفتم ۳۵۰
بستگی به کیفیت و مدل داره شهر ما تا ۵۰۰ هم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.