۲۷ پاسخ

این برای دخترمه

تصویر

فرق داره من اورحینالش برا دخترم ۱۸۰۰گرفتم

مامان منم گرف رنگ کرم ۴۰۰

منم ۳۰۰ خریدم

بستگی داره هرجا یه قیمته من ۴۰۰ براش گرفتم رنگ و مدل متفاوت

من ۲۸۰خریدم مشکیشو واسه پسرم

من گرفتم ۴۰۰

من پارسال خریدم ۲۵۰ یا ۳۰۰ از اراک

منم چندماه پیش گرفتم250

من قرمز اش و مامانم گرفت 150 برای بچم

۳۲۰ کرفتم من .از صدو پنجا تومنی داشت

من اینا رو گرفتم براش تقریبا مثل یکی شماس سوتیه ولی ۱۹۰

تصویر

من این مدلی پاییز برای دخترم خریدم۳۶۰

من خریدم ۱۵۰
کاملا نرم و خوش رنگ

من پارسال ۲۸۰ گرفتم
جنسش هم خیلی خوبه

من اون روز گرفتم 280

نه منم قیمت کردم یه جا حدود ۳۰۰ بود ولی سایز پای پسرم نداشت بزرگ بود دو شماره

تازه خریدم ب پسرم ۳۸۰

من چند روز ویش سفید همینو خریدم ۳۵۰

من پارسال گرفتم 300

شیراز پلاستیکی ۲۵۰
یکم محکتر باشه جنسش من خریدم ۳۸۰

اره بستگی ب جنس پلاستیکش داره

خوب گرفته والا من گرفتم ۵۵۰

منم پارسال 350 اینا گرفتم

منم دیدم ۳۰۰و خورده ای اینا هستش همه جور قیمتی هه ارزون ترم دیدم

من‌پارسال گرفتم ۳۵۰

بستگی به کیفیت و مدل داره شهر ما تا ۵۰۰ هم هست

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ سالگی
مامان دلوین و تودلی💙 مامان دلوین و تودلی💙 ۲ سالگی