والا هیچکدوم
والا من دوبار تا الان معاینه شدم هیچ دردی همنداشته فقط باید نفس عمیق بکشی
معاینه😣😣
معاینه🤨🤨قشنگ تامچ رفته بود داخل بعدمیگفت خانم چرا خودتوسفت میگیری😁😁😁😁خواستم بگم بیا باجفت پابروراحت باش
من سر زایمان قبلیم بعد از بیحسی سوند واسم گذاشتن خیلی خوب بود اینبار زایمانم چون اورژانسی بود نشد اونجا حتما بگوبعد بیحسی واست بزارن
سوند برای من دردناک بود
سوند😑
ازنظرمن دوتاش دردناکه
معاینه چند ثانیه اس ولی سوند تا نیم ساعت بعد از گذاشتنش سوزش و احساس جیش داری من خیلی اذیت شدم از سوند
هیچکدوم فقط اين استرس وترس الکی ازش که واست میسازن فکر میکنی دردناکه وگرنه ریلکس باشی هیچ دردی نداره
معاینه 😤😤😵💫😵💫🤦🤦
هیچکدوم.واس هردوش خودتو شل کن نفس عمیق بکش
معاینه. سوند برای من که اصلا دردناک نبود
هیچ کدومش اگه درست انجام بشن
معاینه
من تا حالا معاینه نشدم ولی سوند واااقعا اون غولی که ازش ساختم نبود و زیاد درد نداشت
سوند که درد نداره
معاینه
معاینه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.