۶ پاسخ

من جشن نگرفتم ولی برای تعیین جنسیت عکاسی کردم، کیکمو این مدلی سفارش دادم، داخلشم گفتم خامه ابی بزنن

تصویر

من ساده گرفتم

تصویر

اینجور کیکا عالین

تصویر

بنظر قشنگه

تصویر

ای خودا😍انشالله حسابی بهتون خوش‌بگذره

این مدلی

تصویر

سوال های مرتبط