چ زود باردار شدی بچتون کوچیکه اذیت نمیشین
عزیزم. منم سر پسرم بتام کم بود
ولیدسیستم بدنم اینه
کلا بتام دیر بالا میره
برای توهم اینجوریه
چون بتات بالا رفته به هر حال حال
کم یا ثابت نمونده
من سر دخترم ۴ هفته فکر کنم بودم ۲۰۰ بود
نرمال به نظر میرسه....استرس نداشته باش و سونو رو برو
عدد بتاتون خوبه مثبته حتما پوچم نیست ۳۵۰ خوبه من سر دخترم ۲۰۰ بودم
برو سونو بده مشخص میشه من بارداری پوچ داشتم بتام ۱۰۰۰ بود حالت تهوعم داشتم ولی پوچ بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.