۶ پاسخ

چ زود باردار شدی بچتون کوچیکه اذیت نمیشین

عزیزم. منم سر پسرم بتام کم بود
ولیدسیستم بدنم اینه
کلا بتام دیر بالا میره
برای توهم اینجوریه
چون بتات بالا رفته به هر حال حال
کم یا ثابت نمونده

من سر دخترم ۴ هفته فکر کنم بودم ۲۰۰ بود

نرمال به نظر میرسه....استرس نداشته باش و سونو رو برو

عدد بتاتون خوبه مثبته‌ حتما پوچم نیست ۳۵۰ خوبه من سر دخترم ۲۰۰ بودم

برو سونو بده مشخص میشه من بارداری پوچ داشتم بتام ۱۰۰۰ بود حالت تهوعم داشتم ولی پوچ بود

سوال های مرتبط

مامان تربچه🍒👶🤱 مامان تربچه🍒👶🤱 ۲ سالگی
مامان لنا و تو دلی🧸 مامان لنا و تو دلی🧸 هفته چهاردهم بارداری
مامان ♥️هلیـــــــا♥️ مامان ♥️هلیـــــــا♥️ ۱ سالگی