این اگه خیلی جرات داشت و قدرتش رو داشت همون اول کارو تموم میکرد نمیتونه چون قدرتش رو نداره با ایران دربیافته
جرئت همچین کاری رو نداشت
یه تیری در تاریکی انداخت
دولت پزشکیان و عراقچی غلط اضافه میکنن برن مذاکره😡
حرفی ک زده بود دو سر باخت بود مردک فکر نمیکنه بعد حرف میزنه
اگه میزد ایرانم صبر نمیکرد بدتر اسرائیلو میزد زیرساختی نمیموند واسش
اگرم نزنه حرفش میشه بادهوا
الانم حرف مزاکره رو پیش کشیده ک باز مردمو جری کنه مثلا😂بگه من مذاکره میکردم شما قبول نکردین
الان چون دیده داره خراب میشه گفته۵روز..بعد۵روز میاد میگه بچم گف نزن گناه داره😂بهونه الکی میاره چون مال این حرفا نیس
زورش ب بچه رسیده تا حالا...خدایی کی تو کل جهان تخم میکرد بگه امریکا جنگ میکنم.حرفشم نمیتونسن بزنن چه برسه عملیش کننن
الکیه برای پایین اوردن قیمت نفته
نه تعلیق نکرده فقط ۵ روز فرصت داده اینا کنار بیان
آره منم تازید فهمیدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.