نگران نباش تنها نیستی، پسر منم اینطوریه
ولی خب باید خودتو کنترل کنی دیگه، عصبی شدن تو توی بچه تاثیر میذاره خببب
طبیعیه تو این سن
دیشب فشار منم رفته بود بالا داشتم میمردم😂😂
عزیزم باید باهاش بازی کنی ببری بیرون مثل پسر منه روانیم کرده اما بچه واقعا تفریح و بازی و گردش میخواد.
ببر بیرون، با بچه ها درارتباط باشه، ببر حموم رنگ انگشتی بگیر براش، هرچقد کار میکنی پنج دقه وسطش بهش اهمیت بده، بچرخونش،،،، قابلمه و ملاقه بده دستش بگو توم غذا درست کن
به خدا انگار داری منو دخترم رو میگی واقعا خیلی نق میزنه دیگه صدای نق هاش تو سرمه خسته شدم
با توجه به حرفات
بخاطر همینه که هی میری خونه مامانت
بعد چون معذبی اونجا به بچه فشار میاری کهاونجا شلوغ نکنه
و هر روووز بدتر و لجباز تر میشه
یه هفته بمون خونه
ببین چطور آروم میشه
از مشاور مادر و کودک کمک بگیر اگه هم نشد و شرایطش نشد و اینا به ۱۴۸۰ زنگ بزن کمک بگیر
چند وقتشه؟
وای منم دارم کم کم راهی تیمارستان میشم ازدست دخترم😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.