سلام گهواره وصله بچه ها

۴ پاسخ

سلام عزیزم شما که دکتر انبیایی گفتی رفتی راضی بودی؟ من طبیعی میخام اما اکثر مریضاش سز بودن میترسم خودشو راحت کنه سر کنه😟

اگ وصل نیس پس چجوری تاپیکت امده

ن هنوز وصلش نکردن گفتن اختلال داره تا ۲۴ساعت اینده خودشوک اطلاع میدن🤗😄

نه پس😐

سوال های مرتبط

مامان رقیه🩷 مامان رقیه🩷 ۸ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۴ ماهگی
مامان آریشاه💙👶 مامان آریشاه💙👶 ۴ ماهگی