۳ پاسخ

سحر اگه شروع نشده ديگه نميگيره نگران نباش

از بدو تولد هست ولی میشه کنترلش کرد که دیگه اذیت نشه

از بدو تولده میشه کنترلش کرد ولی تا موقعی که بتونه غذا بخوره داره

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۱۲ ماهگی
مامان ریحانه مامان ریحانه ۵ ماهگی
مامان ریحانه مامان ریحانه ۵ ماهگی
مامان یلدا♥️ مامان یلدا♥️ ۶ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۹ ماهگی
مامان ناز نازی 🐣🤍✨ مامان ناز نازی 🐣🤍✨ ۹ ماهگی
مامان همتا مامان همتا ۷ ماهگی
مامان جوجه های رنگی مامان جوجه های رنگی ۱۱ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۲ ماهگی