۱۰ پاسخ

من ۴۰ هفته زایمان کردم بچم بستری شد
دکتر من میگفت داشتم کسیو که ۳۳هفته زایمان کرد بچه اوکی بود
پس ربطی نداره

۳۶ به بعد نمیره

در حالت عادی نه مگر اینکه مشکلی داشته باشه

من آمپول ریه زدم ۳۷ و ۲ روز دستگاه رفت دور از جونت بچه ات

نه
البته گاهی بچه ۴۰ هفته هم میره دستگاه
اصلا نگران نباش دستگاه چیز خاصی نیست بچه شما کامله
پسر منم ۱۰ روز تو دستگاه موند ۳۵ هفته دنیا اومد نگران نباش استرس نده به خودت

ن عزیزم
من بچه اولم ۳۵ هفته به دنیا اومد اصلا دستگاهم نرفت

قانونا نباید بره چون ۳۷ ببعد میگم بچه کامله ولی باز هم بستگی ب بچه داره

عزیزم بستگی به وزنش داره
ولی به احتمال زیاد نمیره

نه من 37 هفته پنج روز زایمان کردم دستگاه نرفت
البته من آمپول ریه زده بودم

ربطی به هفته ندارع یکی ۴۰ هفته زایمان کرد بچش دستگاه بود

سوال های مرتبط