۳ پاسخ

آره پسرم خیلی دوست داشت اصلا هم دندونشو سیاه نکرد دز اهنشم بالاس

اره خیلی خوشمزه هم هست بچم روزی چند بار ازش میخواست

آره خوبه

سوال های مرتبط

مامان سوین و آوین مامان سوین و آوین روزهای ابتدایی تولد
مامان آروین و دلوین مامان آروین و دلوین ۳ سالگی
مامان هلما و حسان مامان هلما و حسان ۳ سالگی