سلام قططره نیستاتین
اگه کف دست و پاهاشم زده دست پا دهانه
اگر فقط دهنشه احتمالا گرمیه
خنکی بده بخوره
یکم جوش شیرین تو آب بریز ی کوچولو بزن روش
رب انار اگر داری بد بخوره دختر منم چند وقت پیش اینطور شد رب انار دادم خوب شد
نیستاتینسریع خوبش میکنه
عسل بمال روش زودخوب من دخترم عادت کرده دیگه افت که میزجنه میگه مامان عسل بزن خوب بشه
نیستاتین بگیر عزیزم
ببر دکتر ک خیلی اذیت میشه اگه بزرگشن
نیستاتین. از داروخانه یا عطاری بگیر برفک زده
آفتین ژل از داروخانه بگیر، روشش رو بپرس بهت میگه، امشب بزنی فردا خوب شده
دختر منم چند ماه یه گوشه از لبش پایین افت میزنه خوب میشه باز چند روز دیگه همونجا میاد بیرون
یه قطره هست از داروخانه بگیر بزن زود خوب میشه
بمیرم براشون دختر منم زده از استرس این روزاست من کاری نکردم خودش خوب شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.