۱۱ پاسخ

من شیشه اب میوه خوری خریدم ب این یکم میخوره هر عصر و صب بالاسرش بیدار میشم یکم میخوره

اوایل قطره چکون بعد لیوان الان دوس داره با شیشه بخوره
بازی میکنه میکشه رو لثه هاش اما آبش رو هم میخوره

الان هرچقدر دوس دارن باید بزاری بخوره اب

با لیوان بده خب

قطره چکون

باقطره چکون میدم

من با قطره چكون ميدم بعضى وقتام از سر استكان ميخوره
يهو نبايد بدي يكم خم كن خورد زود برگردون عادت ميكنه خودش ياد ميگيره

با شیشه

لیوان آموزشی چیکو رو سرویسش بود با اون میدم خیلی خوبه تو گلوش هم نمیپره، پسر من با وجود اینکه شیرخشک میخوره ولی آب رو با شیشه اصلا نمیخوره.

من هنوز ندادم اما بنظرم با قطره چکون بده

باهرچی دوستداره بده .

سوال های مرتبط