طرح یسنا چجوریه بچه ها ؟ به حامله ها میدن ؟؟

۸ پاسخ

من یبار 635 تو. شارژ فروشگاهی همسرم بود زده بود شارژ الکترونیکی بعد اون دیگه نشد همه اونایی که میگرفتن میگن همین مبلغ طرح یسنا هست والا دیگه نمیدونم

به من که نمیدن

من بچه قبلیم از دوماهگی طرح یسنا میریخت برام از اون طرفم بچه زیر دوسال داشتم برا اونم جدا ینی هر برج دوتا طرح یسنا میگرفتم الانم هر برج میدن بهمون

ارع هم باردار ها و کودکان زیر دو سال

فقط دهک یک تا ۵

تا دهک پنج یا هفت فک کنم منم نگرفتم

طرح یسنا از چهارماه به بعد واریز میشه بهداشت محله باید پرونده داشته باشید

والا من حامله ام تا حالا برام نریختن

سوال های مرتبط

مامان جوجه ام مامان جوجه ام هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دخترم وتودلیم🧿 مامان دخترم وتودلیم🧿 روزهای ابتدایی تولد