عزیزم نمیدونم پیاممو دیدی یا نه
حتما از دکتر ثمینی وقت بگیر ببر ام ار آی شو نشون بده خیلی سخت وقت میده اگه تونستم فردا شماره منشی شو واست گیر میارم
ما یکی از دوستامون عمل کرد فک کنم دو هفته اول استراحت مطلق بود بعد با یک کمربند مخصوص فقط باید راه میرفت کم کم بعد یک ماه دکتر بهش اجازه پیاده روی نیم ساعت میداد فقط تا سه ماه نباید پشت فرمون مینشست یا زیاد تو ماشین مسافت خیلی کوتاه اجازه داشت بشینه جایی هم دورهمی داشتیم با خودش تشک و بالشت میاورد بعد از نیم ساعت باید یکم دراز کشیده بود ولی کلا بعد دوماه و سه ماه اوکی شد فقط هنوز کمربندشو میبنده میگه دکتر گفته هر چی بیشتر بسته باشه بهتره
ببخشید رک گفتم،
اخه دلم میسوخت کسایی میومدن ک خودشون راه میرفتن،بعد عمل ویلچری میشدن،دکتره خیلی پولکی بود و اسم در کرده بود الکی،فقط گند میزد...یادش افتادم...
خیلیییییییی مهمه ک چ دکتری برید.
من تو فیزیوتراپی کار کردم،جفتش رو دیدم رو مریضامون،بستگی ب مهره ک کددم باشه و چند تا باشه دکتر میگه ک لیزری میشه یا نه.
اما انقدر مراقبت های بعدش و فیزیوتراپی هاش مهمه ک اگر نمیتونین یا فک میکنین ممکنه کم بزارین بسازین و عمل نکنین.
سلام عزیزم من مادربزرگم دوماه پیش عمل کردن دیسک کمر داشتن دکتر گفته بود باید فوری عمل بشن دوماه کلا باید استراحت میکرد بعدش در حد دوسه قدم راه میره تو خونه عملشم پشتش بخیه خورده بود ، در کل عملش زیاد زمان میبره ولی بعدش خیلی بهتر میشن
من خودم ده سال پیش عمل کردم لیزری نیست بخیه جذبی هست من کانال نخاعی و دیسک همزمان عمل شدم خدا ر. شکر هم خوب هستم فقط باید دکتر خوب ببرین هر دکتری نبرین عمل کنه
مامان منم دو بار عمل کرده خداروشکر الان خوبه داره راه میره
منم دیسک دارم ولی دکتر گفت فعلا نیاز به عمل نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.