۲۲ پاسخ

ما جنوبی ها هم ماست و خرما یا رطب رو باهم میخوریم ترش و شیرینی ترکیب خوشمزه ای میشه

عشقه عشققققققق😍😍😍😍

تو اردبیلم حلوای سیاهو با دوغ میخورن

واییییییی عاشقشم😋😋😋

عین چایی شیرین با پنیر؟؟؟؟؟

میمیرم‌براش😍😍😍

نوش جونت
الا دوهفته اس میخوریم همش دوعدد فله ای میخریم تا بود با بامیه میخوردم الا گوشفیل

خیلی دوس دارم خیلی خوردم

منم ی چیز من در اوردی دارم ماست و با مربا قاطی میکنم با نون میخورم . شوهرم تا حالا بهش لب نزده با حالت چندش نگام می‌کنه

عزیزم گوشفیل چیه

اوووووووف نگووو😋😋😋😋😍😍😍

خودت درست کردی گوشفیلو؟
دستور میگی گلم

خیلی شنیدم ولی قسمت نشده بخورم

من هیچوفت نتونستم این ترکیبو هضم کنم

نوش جان

ولی من اصن نتونستم باهاش کنار بیام

چطور باهم میخورین خالی گوش فیل خوشمزه تره یه مرتبه برامون اوردن باچای میخوردیم

گوشقیل شیرینه؟

وای خیلی خوشمزه ست من خوردم

طعمش شیرین نیست مگه؟!چرا بادوغ

گوشفیل چیه

نوش جان

سوال های مرتبط