۶ پاسخ

اررررره فراووون

اره من سیر داغ پساز داغ زیااااد میزنم

اره عزیزم هر چی پیاز داغ بیشتر خوشمزه تر

آره بدون پیازداغ مگه میشه؟؟؟

اره باباااا، اون میرزاقاسمیه که پیاز نداره

من پیاز داغ نمیزنم طعمشو شیرین میکنه دوست ندارم فقط سیر میزنم

سوال های مرتبط

مامان پسری مامان پسری ۴ سالگی