دکور زدم عکس گرفتم
احتمالا بادکنک و تزئینات بگیرم بزنم به دیوار ازش عکس بگیرم دوستامم دعوت کنم ۱۲ نفرن
یه تولد خونوادگی ❤️
توی تاپیکام هست😍
ولی جشن و دعوتی نداشتم
دوس داشتم ب بچهام خوش بگذره نه ک بخوام برا بقیه تولد بگیرم
من هنوز موفق نشدم بگیرم منتظرم این اوضاع مسخره تموم شه
روز قبلش بردمشون اتلیه
کیک خودم گرفتم ولی با تم و دکور اونجا عکس گرفتن
یه کیکم واسه خونواده هامون گرفتیم سهمشونو دادیم کادو تولد پول دادن
روز تولدشونم از صبح بردمشون شهربازی کلی بازی کردن
فرداشم رفتن واکسن زدن
جمعه میخام بگیرم براش خانواده خودمو همسرم ۲۰ تا مهمون دارم شام و میوه و کیک و دسر آماده میکنم ایشالله که خوش بگذره
جشن ت خونه خونواده هارو دعوت کردم
سلام گروه دارم روبیکا خانمانه ای
خوشحال میشم بیای
یه جشن سه نفره کوچیک
بردم آتلیه عکس انداختم البته تم و کیک خودم بردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.