۱۲ پاسخ

تولد پسر من

تصویر

خیلی خیلی ساده

تصویر

این بود تم من که خیلی ترند شده.... خاستی میفروشم زیر قیمت 😁

تصویر

توی تالار کرفتم تم خرگوش صورتی کارت دعوت هم دیجیتال زدم اونم خرگوش بود

تصویر

تولد دخترم با خانواده خودم خیلی ساده جشن گرفتیم ، درسته همه چی خیلی ساده بود ولی خوش گذشت بهمون 🥹🩷

تصویر

من چونکه هفته بعد جمعه هستش به خاطر ماه محرم هم می‌خوام فقط ببرآتلیه بایه کیک که فقط خودمون بگیریم.

تم حیوانات بود

تصویر

من آتلیه تمااام یه کیک وچندتاعکس

من‌میخوام برم تو پارک بگیرم

من داخل خانه بازی گرفتم

تصویر

تو تاپیک های من هست

ساده بهتره اونم تو یکسالگی

سوال های مرتبط

مامان مهدیار مامان مهدیار ۲ سالگی