امسال چون نمیفهمه هنوز تولد نمیخام بگیرم فقط میخام یه مینی کیک براش بخرم یبرمش آتلیه
ما خانوادگی سه نفره آتلیه رفتیم تکی هم عکس گرفتم از پسرم آخرهفته اش هم خانواده پدری دعوت کردیم و مهمونی دادیم و کیک و تولد بود
میخوام ببرم پارک ۴نفری با آتلیه
خانوادگی جشن گرفتم ۲۰ نفر بودیم عکاس آوردیم خونه عکس گرفتیم خیلی هم خوش گذشت اذیت همنکرد اتلیه هممیخام ببرم با تم اونجا هم عکس بگیرم
من میخام تو ویلا پدر شوهرم بگیرم همه فامیل نزدیکم خبر کنم یه تولد بزرگ به یاد موندنی بگیرم براش
ما رفتیم آتلیه
یه مهمونی خونوادگی هم گرفتم
مامانم مادرشوهرم داداشم ب صرف شام و کیک همین
خیلی هزینه ها بالاس برا یه جشن بزرگ
من دلم میخواست مهمونی بگیرم ولی اینقدر عیدی بچه های خانواده همسرم که اومدن خونمون شیطونی کردن سرسام گرفتم بچه برادرشوهر که قشنگ بچه مو میزد دیگه گفتم تو تولد ذله ام میکنن انشالله بزرگتر که شد تولد میگیرم براش وگرنه خودش شلوغی دوست داره
منم ترجیح میدم اتلیه بریم و تولد ۳نفره بگیرم اخه خودشم اذیت میشه محیط شلوغ ..
بچه ی ۱سالگه هنوز متوجه نمیشه که بخوایم جشن بگیریم
اتلیه میبرمش و ۳تایی
من مهمونی میگیرم
اتلیه هم میریم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.