خونه توی دستگاه نمیموند خودم بردم بیمارستان یک شب موند از12شد7مرخص شدیم
پسر من ۱۳ بود سه روز بستری شد
نه بابا زردی دختر من روز سوم ۱۶ بود سه روز دستگاه اجاره کردم تو خونه شد ۸ ی چن روز قطره دادم بهش خوب شد نگران نباش برای دوستم ۲۲ بود بستری نکردن
نه دختر من ۱۳ بود دستگاه گرفتیم تو خونه
زیاد نیست دارو بده شیر بده
قطره شیر خشت بگیر بهش بده
لیموشیرین و عرق کاسنی هم خودت بخور هم بده بچه درحد دوتا قاشق چایخوری
ببر دکتر با دارو حل میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.