۷ پاسخ

خونه توی دستگاه نمیموند خودم بردم بیمارستان یک شب موند از12شد7مرخص شدیم

پسر من ۱۳ بود سه روز بستری شد

نه بابا زردی دختر من روز سوم ۱۶ بود سه روز دستگاه اجاره کردم تو خونه شد ۸ ی چن روز قطره دادم بهش خوب شد نگران نباش برای دوستم ۲۲ بود بستری نکردن

نه دختر من ۱۳ بود دستگاه گرفتیم تو خونه

زیاد نیست دارو بده شیر بده

قطره شیر خشت بگیر بهش بده
لیموشیرین و عرق کاسنی هم خودت بخور هم بده بچه در‌حد دوتا قاشق چایخوری

ببر دکتر با دارو حل میشه

سوال های مرتبط

مامان فنچ مامان فنچ روزهای ابتدایی تولد
مامان کارن🐻🤎☆○ مامان کارن🐻🤎☆○ ۸ ماهگی
مامان ِ بَشِــه👶🏻🩵 مامان ِ بَشِــه👶🏻🩵 روزهای ابتدایی تولد