نه جوشیدن نیاز نیست
نه عزیزم نیازی نیست. شیر پاستوریزه رو نباید بجوشانید چون علاوه بر ویتامینها طعمش رو هم از دست میده و مزش برمیگرده
ن گرم کن بده
نه ماهمینجورمیخوریم
نه عزیزم من همینجوری میدم بخوره
نمیجوشونم ولرمش میکنم
پسر منک لب نمیزنه اصلاااا
مگررر شیر کاکائو باشه 😬😂
ن منکه نمیجوشونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.