مامانت از این شیر پاکتیا نیاز ب جوشیدن نیست؟؟

تصویر
۸ پاسخ

نه جوشیدن نیاز نیست

نه عزیزم نیازی نیست. شیر پاستوریزه رو نباید بجوشانید چون علاوه بر ویتامینها طعمش رو هم از دست میده و مزش برمیگرده

ن گرم کن بده

نه ماهمینجورمیخوریم

نه عزیزم من همینجوری میدم بخوره

نمیجوشونم ولرمش میکنم

پسر منک لب نمیزنه اصلاااا
مگررر شیر کاکائو باشه 😬😂

ن منکه نمیجوشونم

سوال های مرتبط

مامان دلآوا. دلآرا مامان دلآوا. دلآرا ۲ سالگی