۵ پاسخ

ههمون داریم دیوونه میشیم بخدا

چی بگم خواهر همه همینن هم بخاطر بارداریه هم شرایط و اوضاع

اره والا منم گرفتم روز به روزم داره بدترمیشه بی حوصله کسل انگار غم عالم تودل منه خداکنه خوب شم وگرنه اینحوری دیونه میشم

هی خدا هممون همینیم دارم رد میدم دیکه

بخاطر هورمون های بارداریه🥲
اوضاعم همچین خوب نیست که ادم یکم دلش خوش باشه

سوال های مرتبط

مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری