نگران نباش نی نی جاش امنه
میدونی دو سه روز پیش یه چیزی مثل ماهی بالای واژنم تکون خورد همش منتظرم دوباره تکون بخوره انگار یه چیزی داشت لیز میخورد یه همچین حالتی الان دیگه حس نکردم دو روزه 😔
مگه علایم خاصی داری ؟؟اگه حسه که هیچی استرس نگران نباش عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.