نمی دونم فردا برم سونو تعیین جنسیت یا نی خیلی دلم میخواد بدونم

۶ پاسخ

این عکس Nt

تصویر

الان ۱۶ هفته و دو روزم

من ۱۵ هفته رفتم😁 نمیتونستیم صبر کنیم تا انومالی

آزمایش غربالگری بفرست بهت بگم جنسیت بچه چیه

زوده هنوز وایسا موقعه ش بشه منم شنبه هفته بعد قراره برم دل تو دلم نیس😍😍

ی هفته دیگه تحمل کن یهو برو انومالی

سوال های مرتبط

مامان مهبد 👶🏻🩵 مامان مهبد 👶🏻🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری