سلام من دندون درد دارم بدجوری چی بخورم

۴ پاسخ

استامینوفن ۳۲۵بخور آروم شع...منم دارم گاهی خیلی بدع...البته برامن عفونت کرد اموکسی سیلین پونصددکترگفت بخورم

یکم نمک بذار روش و آب نمک غلیظ غلیظ غرغره کن روی دندونت اگه عفونت باشه کمترش می‌کنه میخک هم خوبه

من وقتى دندان دردميشم اسپرى بى حسى ميزنم دكترم گفت اشكالى نداره

وای منم دارم.
نابودم کرده
اب نمک و سرکه قرقره کن
میخک بزار تو دهنت بمونه اروم میشی
قطره دنتول بزیز توش
روغن میخک هست قطره دنتون
با اموکسی سیلین و استامینوفن هر ۸ساعت مصرف کن

سوال های مرتبط

مامان ارغوان مامان ارغوان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان سلین مامان سلین هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجه قشنگم مامان جوجه قشنگم هفته نوزدهم بارداری