اوایل من هر ده دقیقه به ده دقیقه نیک راد رو میبردم دستشویی توی شش روز یا دگرفت پریسا
من آرزومه پسرم جیش کنه
اگه باز باشه تا۵ ساعتم خودشو نگه میداره میگه جیش نیاد جیش ترس داره.....🤦♀️🤦♀️🤦♀️
منم هنوز نتونستم پسرم و از پوشک بگیرم خدا میدونه وقتی نی نی بود چقدر قربون صدقه اش رفتم موقع تعویض پوشک و شستن اما کلا از شستن و تعویض پوشک متنفره خیلی خسته ام از کاراش
راستی پریسا میگما با خودت بردیش دشویی؟
چنبار با خودت ببرش جلوش دشویی کن تا یاد بگیره هم ترسش بریزه
من الان شبها پوشک میگیرم
ناگفته نماند که برای پی پی هم میگه پوشک بیار
فعلا تا همین مرحله ایم
براش قصری نگرفتی؟ اوایل چون باید تعداد دفعات بیشتری ببریش سرویس بچه خسته میشه قصری رو کنار در دستشویی بزار اونجا بشینه مثلا دوبار قصری یه بار سرویس، بعد یکی دوروز دستت میاد که جیشش چند ساعت به ساعت هست
حتما جیش نداره دیگه سخت نگیر
دختر من براش قصری خریدم نمیتونه بشینه توش😂😂
یه ساعت الی دو ساعت یه بار بهش یادآوری کن
فقطمبه بهانه کارهای هیجان انگیز ببرش دسشویی مثلا برچسب بده دستش بگو بیا بریم بچسبونیم دسشویی رنگ انگشتی بگیر بره نقاشی بکشه رو دیواراش و بشوره آب پاش ببر که آب بازی کنه باید انگیزه داشته باشه بیاد وگرنه برا جیش و پی پی اشتیاق ندارن که هم خودت اذیت میشی هم بچه رو زده میکنی تازه بدتر شب ادراری میگیره
نکته ی خیلی خیلی مهم از پوشک گرفتن اول از همه آمادگی روحی کامل مادره یعنی قشنگدو روز وقت بزار عصبی نشو بازی کنباهاش تا یاد بگیره روز سوم دیگه خودش میگه
وای چقدر پروسه سختیه😑
نپرس انقد
من ک اصلا نپرسیدم دوبار تو شلوار کرد فهمید خیس میشه شلوار ، دیگ نکرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.