۱۱ پاسخ

اوایل من هر ده دقیقه به ده دقیقه نیک راد رو میبردم دستشویی توی شش روز یا دگرفت پریسا

من آرزومه پسرم جیش کنه
اگه باز باشه تا۵ ساعتم خودشو نگه میداره میگه جیش نیاد جیش ترس داره.....🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

منم هنوز نتونستم پسرم و از پوشک بگیرم خدا می‌دونه وقتی نی نی بود چقدر قربون صدقه اش رفتم موقع تعویض پوشک و شستن اما کلا از شستن و تعویض پوشک متنفره خیلی خسته ام از کاراش

راستی پریسا میگما با خودت بردیش دشویی؟
چنبار با خودت ببرش جلوش دشویی کن تا یاد بگیره هم ترسش بریزه

من الان شبها پوشک میگیرم

ناگفته نماند که برای پی پی هم میگه پوشک بیار

فعلا تا همین مرحله ایم

براش قصری نگرفتی؟ اوایل چون باید تعداد دفعات بیشتری ببریش سرویس بچه خسته میشه قصری رو کنار در دستشویی بزار اونجا بشینه مثلا دوبار قصری یه بار سرویس، بعد یکی دوروز دستت میاد که جیشش چند ساعت به ساعت هست

حتما جیش نداره دیگه سخت نگیر

دختر من براش قصری خریدم نمیتونه بشینه توش😂😂

یه ساعت الی دو ساعت یه بار بهش یادآوری کن
فقطم‌به بهانه کارهای هیجان انگیز ببرش دسشویی مثلا برچسب بده دستش بگو بیا بریم بچسبونیم دسشویی رنگ انگشتی بگیر بره نقاشی بکشه رو دیواراش و بشوره آب پاش ببر که آب بازی کنه باید انگیزه داشته باشه بیاد وگرنه برا جیش و پی پی اشتیاق ندارن که هم خودت اذیت میشی هم بچه رو زده میکنی تازه بدتر شب ادراری میگیره
نکته ی خیلی خیلی مهم از پوشک گرفتن اول از همه آمادگی روحی کامل مادره یعنی قشنگ‌دو روز وقت بزار عصبی نشو بازی کن‌باهاش تا یاد بگیره روز سوم دیگه خودش میگه

وای چقدر پروسه سختیه😑

نپرس انقد
من ک اصلا نپرسیدم دوبار تو شلوار کرد فهمید خیس میشه شلوار ، دیگ نکرد

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۳ سالگی
سلام به همگی
امشب میخوام تجربه ی خودمو از پوشک گیری بچم باهاتون در میون بزارم
اول اینکه به خودم تبریک میگم بچمو از پوشک گرفتم هرچند طول کشید هرچند سخت بود هرچند از شلوار پی پی و جیش با دست شستن هلاک شدم، هرچند از استرس میرفتم جایی که نکنه بچم خرابکاری کنه و...نزدیک به یکسال!!!!!!😑 😭😫. ولی خدارو شکر تموم شد تموم تموم و واقعا یه اخییییییش لازم داشتم
الان که دارم براتون تاپیک میزارم نزدیک به دوم ماهه که پی پی رو خودش تو دستشویی انجام میده و جیشش نزدیک به یک ماهه و دیگه شلوارشو کثیف و خیس نمیکنه هوراااااا💪🌹😘😍🥲🤸💃💃
من توی این مدت یکساله هر کاری که فکرشو بکنید کردم، از برنامه کودک آموزشی ، نقاشی ، تزیین دستشویی ، دادن جایزه و تا جایی که تونستم سعی کردم عصبانی نشم و.......ولیییییی هیچکدوم به اندازه ی تشویق گروهی موثری نبود، پسرم تابستون هم هر چند وقت یه بار میگفت پی پی دارم ولی دفعه ی بعدش می‌ریخت تو شلوارش ، جیش که اصلا نمیگفت و باید خودم میبردمش
تا اینکه یه شب مامان و خواهرم اومدن خونه م و من از قیافه یک پسرم فهمیدم که پی پی داره بردمش دستشویی موقعی که اومدیم بیرون به مامانم و خواهرم گفتم که پسرم تو دستشویی پی پی کرد و براش دست بزنین هر سه تامون با هورا و آفرین براش دست زدیم نگم براتون از اون شب به بعد دیگه پی پی شو تو شلوارش نکرد🥲🙂، جیشش هم با این روش اوکی شد
میخوام بگم که تشویق اینقدر میتونه موثری باشه و به بچه هاتون سخت نگیرید اوکی میشن🙂❤️
مامان مهدیس مامان مهدیس ۳ سالگی
من یه مشکلی دارم اینکه بچم چون خیلی بهم وابسته اس ،پدرش رو انگار رقیب عشقی خودش می دونه و انگار اون رو کسی می دونه که وقتی هست من هواسم از دخترم پرت می شه ،رابطه خوبی با باباش نداره،باباش هم خیلی مهربونه ،هم بازی می کنه ،هم روسش داره ،ولی اصلابغل باباش نمیره و اینکه همش می گه تو رو دوس تدارم،همسرم خیل نازاحت و غصه می خوره ،واقعا زندگیم مختل شده ،همش ناراحته می گه چه جو ی میشه یه بچه باباش رو دوس نداشنه باشه،
دخترم مثلا باباش یاهاش بازی کنه خوبه ،پارک برن بیرون برن ،ولی تا خلاف میلش عمل می کنه بد رفتاری می کنه،به باباش می گه توبرو انورتر بخواب،مثلا واضح حسادت نمی کنه ها،مثلا وقتی همدیگرو بغل کنیم یا کنار هم باشیم چیزی بگه ولی تو رفتار هر کاری همسرم برا من می کنه نگاه می کنه یاد می گیره و انجام میده ،مثلا صبحاته ها همسرم لقمه میده بهم دخترم هم یاد گرفته اونم به من لقمه میده،مثلا می گن به همسرم کیف رو بگیر سنگینه می گه بده من بیارم مامان
کسی این مشکل رو داره؟