۸ پاسخ

کاش بچه منم بگه
اینثد بدغذاست
بخدا ارزو به دلم موند ب بار بگه فلان غذا میخوام
میانوعده و تنقلات که اصلااااا
وعده های اصلی شاید بزور دوتا لقمع بخوره

نه خیر
خانوم خودشون منو میبرن دم یخچال و هرچی امر بکنن همونو باید بدم تا نوش جان بفرمایند

رزا باز عاشق نوشیدنیه
همش میگه نوشیدنی بیار برام🫩
و میخورشون هم

بله بله بله😬😬😬باید یه سوپر مارکت بخرم تو خونه برارم

بعضی روزا اینجوریه بعضی روزا به زور باید غذا بدم از نوزادی هم همین مدلی بود

پسر من از خواب بیدار میشه تا ظهر چیزی نمیخوره

وای دخترمنمممممم

گاهی اره

سوال های مرتبط

مامان مهدیس مامان مهدیس ۳ سالگی
من یه مشکلی دارم اینکه بچم چون خیلی بهم وابسته اس ،پدرش رو انگار رقیب عشقی خودش می دونه و انگار اون رو کسی می دونه که وقتی هست من هواسم از دخترم پرت می شه ،رابطه خوبی با باباش نداره،باباش هم خیلی مهربونه ،هم بازی می کنه ،هم روسش داره ،ولی اصلابغل باباش نمیره و اینکه همش می گه تو رو دوس تدارم،همسرم خیل نازاحت و غصه می خوره ،واقعا زندگیم مختل شده ،همش ناراحته می گه چه جو ی میشه یه بچه باباش رو دوس نداشنه باشه،
دخترم مثلا باباش یاهاش بازی کنه خوبه ،پارک برن بیرون برن ،ولی تا خلاف میلش عمل می کنه بد رفتاری می کنه،به باباش می گه توبرو انورتر بخواب،مثلا واضح حسادت نمی کنه ها،مثلا وقتی همدیگرو بغل کنیم یا کنار هم باشیم چیزی بگه ولی تو رفتار هر کاری همسرم برا من می کنه نگاه می کنه یاد می گیره و انجام میده ،مثلا صبحاته ها همسرم لقمه میده بهم دخترم هم یاد گرفته اونم به من لقمه میده،مثلا می گن به همسرم کیف رو بگیر سنگینه می گه بده من بیارم مامان
کسی این مشکل رو داره؟