۱۴ پاسخ

نیم ساعتی ببر با تشویقی
یبار بهت توضیح دادم چجوری تشویقی بگیری واسش حتما انجام بده

من نمیبردم این مدلی

از اولشم هر ۱۵ نیم ساعت نبردم
چهل دقیقه یه ساعت یه بار میبردم

عزیزم ناامید نباش من با ی بچه یه یه ساله دارم پسر بزرگمو از پوشک میگیرم سه ماهه الان هنوز موفق نشدم
اینقدر تحقیق کردم که نگو الان خودم استاد شدم شما باید اول خودت آمادگی داشته باشی خودت حالت خوب نیس حوصله خرابکاری بچه رو هم نداری از باباش کمک بخاه یا اگه شرایطت اوکی نیست بزار یه ماه دیگه چون خودت اذیت میشی

فوقش هر یه ساعت یبار اگه اعتماد نداری چهل پنج دقیقه کم کم بیشترش کن

اگه زیاد مایعات بخوره باید نیم ساعتی ببری موقعی که نمیخوره یا کم میخوره ساعتی ببر

پسر منم تا دقیقه ۹۹نگه میداره بعد تازه دسشویی هم نمیاد میدویه دنبال مایبیبی🤕🤕

دسشویی ما پر از برچسبه،جیش رو راحت گرفتم ولی تاشش ماه با 💩 مشکل داشتم و میترسید.اونقدر باهاش صحبت کردم و برچسب دادم واسه دیوار دسششویی ،که کم کم کنار اومد و راحت شد براش

وای منم شاید ی بار صبح بره ی بار عصر ی بار شب خودم زوری ببرمش داره ها خودش زوری نگ میداره اصلا همه چیشون عجیب غریبه🤦🏼‍♀️

این روشو امتحان کن هریک ساعت ببر بردی با بازی وخنده ببرش لج بازی نکنه اگه جیش کرد دست بزن خوشحال بشو بگوافرین کارت خوب بود جیش جاس اینجاس خونش دستشویبه بایدبره پیش مامانش بعدابو بازکن بده دستش بگو اب بریز زودی بره پیش مامانش خطا داد دوسه بار عصبی نشو بهش توضیح بده جیشه وجاش دستشوییه خطانده یادنمیگیره اصلا تانبینه خیس شده.. من با این روشا یک هفته دخترم اوکی شد زودیادگرفت.. یه کلیپ هم اموزش گرفتن پوشک دانلوند کن ازاپارات اهنگ اینا داشته باشه بزارببینه

هر15 دقیقه یانیم ساعت نبر خب زود خودت اذیت میشی بچه هم اذیت میشه لج میکنه من دخترمو موقع پوشک گرفتن هر1ساعت میبردم دستشویی یایک ساعت ونیم اون تواوج زمستون بود مایعاتم زیازمیخورد... خب راس میگه 15 دقیقه یانیم ساعت ادم جیشش نمیاد

😐😐چرا باید از یه رب نیم ساعته بره دختر من هر وقت داشته باشه میره تهش روزی تا قبل خابش ۴ ال ۵ بار میرع

حتما نداره،هر یک ساعت ببرش

براچی هر ۱۵ دقیقه نیم ست
اعت ببرم
هروقت داشت میگه میبرم

سوال های مرتبط

مامان مهدیس مامان مهدیس ۳ سالگی
من یه مشکلی دارم اینکه بچم چون خیلی بهم وابسته اس ،پدرش رو انگار رقیب عشقی خودش می دونه و انگار اون رو کسی می دونه که وقتی هست من هواسم از دخترم پرت می شه ،رابطه خوبی با باباش نداره،باباش هم خیلی مهربونه ،هم بازی می کنه ،هم روسش داره ،ولی اصلابغل باباش نمیره و اینکه همش می گه تو رو دوس تدارم،همسرم خیل نازاحت و غصه می خوره ،واقعا زندگیم مختل شده ،همش ناراحته می گه چه جو ی میشه یه بچه باباش رو دوس نداشنه باشه،
دخترم مثلا باباش یاهاش بازی کنه خوبه ،پارک برن بیرون برن ،ولی تا خلاف میلش عمل می کنه بد رفتاری می کنه،به باباش می گه توبرو انورتر بخواب،مثلا واضح حسادت نمی کنه ها،مثلا وقتی همدیگرو بغل کنیم یا کنار هم باشیم چیزی بگه ولی تو رفتار هر کاری همسرم برا من می کنه نگاه می کنه یاد می گیره و انجام میده ،مثلا صبحاته ها همسرم لقمه میده بهم دخترم هم یاد گرفته اونم به من لقمه میده،مثلا می گن به همسرم کیف رو بگیر سنگینه می گه بده من بیارم مامان
کسی این مشکل رو داره؟