فردا روز ۶انتقالم هست میتونم تست بزنم

۱۱ پاسخ

نه عزیزم زود نزن یکم دیگه هم صبر کن حداقل روز دهم بزن ولی همونم زوده خیلی عجله نداشته باش ان‌شاءالله که مثبتی

وا نه تا آخرش تست نزن فقط برو آزمایشگاه بعد از ۱۴ روز

ممکنه نشون نده

نخیررررررررر😠 بشین سرجات😂😄 استرس وارد نکن

دکترت کیه؟

نه حداقل بزار روز۱۲تست بزن

علاییم پریودی شدید یکم دارم امروز زیر دلم سنگینی میکنه دعا کنید برام جنین ۳روزه فریز بود قبلش پی ار پی کردم

حداقل نه به بعدخوبه.
من نهم زدم

نه اصلا تست نزن استرس میگیری بذار آزمایش بده دکترا اصلا بی بی را قبول ندارن تو انتقال

۶؟؟؟ هنوز لانه گزینی نکرده!!!نه بابا صبر کن دختر همون روز ۱۶ ازمایش بده ان شاالله مثبته

اگه آمپول آزادسازی نزدی بزن نشون‌میده انشاءالله که موفق باشی عزیزم‌

سوال های مرتبط

مامان مامان تودلی مامان مامان تودلی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان سانیلا مامان سانیلا هفته سی‌ام بارداری