اگه شير خودت رو ميخوره تا ١٠روز شير خشك تا ٦/٧ روز طبيعيه نگران نباش البته به شرطى كه باد شكمش خارج بشه اگه خيلى اذيت هست قطره بى بى كر بخر از داروخانه روزى ١سى سى بده البته قبلش با دكترش مشورت كن ولى در كل نگران نباش دختر منم اين سن بود هفته اى يكبار پى پى ميكرد
تا ۵ روز کار نکنه طبیعیه
من شیش روز پیش پی پی کرده
مال منم ۳ روز اینا دسشویی نمیکنه
مثل الان ک ۳ روز پیش دسشویی کرده بود
الان هم کرد
طبیعی گلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.