بچه منم بستری بود ۸روزش بود چند روز قبل تاپینگ هامو بخون بعدش من بستری کردم همونجا بهش ازیترو ۱۰۰ دادن ترخیص ک کردمم اموکسی سیلین ۲۵۰ هر ۱۲ساعت ۲ سیسی ک من روزی یبار میدادم بهش و اینکه بینیشو اسپری بزن با فین گیر بگیر
سر خود اصلا بهش ندین بعد آبریزش و سرفه اصلا نیازی به استامینوفن نداره همون اسپری بینی بزن
اگه خدایی نکرده تب کنه بعد استا می خواد اونم با نظر پزشک نه سر خود...
لطفا بهش ندین سر خود و الکی بچه زیر ۶ ماه خیلی خیلی معده اش حساسه جوجه شما ک ۱۵ روز هم بیشتر نداره!
دختر نکنه رفلاکس داره ؟؟؟ علامتش سرفه و گرفتگی بینیه ها
میشه دادا ولی دکتر باید بگه حتما من خودم دنیا کاومدم سرماخوردم ۳ روزه بودم دکتر گفته ۳ قطره استا
میشه داد ولی دکتر باید بگه زیر ۴۰ خیلی حساس کوچیک ترین چیز دکتر برو
ببر دکتر شاید داروی مناسبتری بده،تاره نمیدونی چقدر باید بدی ک
چ علائمی داره؟
چرا؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.