۳ پاسخ

اره ولی باید ۳ یا ۴ تا تکون حتما بخوره

اره معمولا میگن جاش تنگه

دیگ بزرگ شده جا نداره خیلی تکون بخوره

سوال های مرتبط

مامان روژان و رَستا💝 مامان روژان و رَستا💝 ۳ سالگی