۴ پاسخ

والا اگه این مردم نبودن توخیابون گارد جاویدان جناب شاهزاده می اومدن توخیابون وعلاوه برجنگ ترامپ جنگ شهری هم میشد.چون آقا رضا خودش گفت توایران گارد جاویدان دارم که مسلح هستن

من که دارم دیوانه میشم …پسرم شبا ۱۰ میخابه از شانس بد من هم اینا هرشب از خیابون ما چند بار رد میشن به خدا بچه با جیغ از خواب میپره دلم براش کبابه شبا باز میایم تو پذیرایی میخابیم باز صدا هست میترسه …به خدا انصاف نیست ساعت ۱۱ و ۱۲ شب آلودگی صوتی……بعدش مگه نگفتن میدون ها تجمعشون چرا تو خیابونا کاروان می‌رن که چی بشه فقط ترس بندازن تو جون بچه دوساله …بچه طفل معصوم از همه جا بیخبر

چه ربطی داره

منظورت کیه ؟؟

سوال های مرتبط